NOTEIKUMI
Mēs laiku pa laikam atjaunojam šos noteikumus. Katru reizi, kad vēlaties pasūtīt preces, lūdzu pārbaudiet šos līguma noteikumus, lai Jūs saprastu noteikumus, kas tiks piemēroti iepērkoties mūsu internetveikalā !!!!
GALVENIE NOTEIKUMI
1.1. Šis līgums ir saistošs abām pusēm, kas regulē pircēja un pārdevēja tiesības un pienākumus, preču iegādi un apmaksas noteikumus, pušu pienākumus un citus noteikumus, kas attiecas uz pirkšanu un pārdošanu no SIA interneta veikala. "ALMARO" www.gemstore.lv (-lt,-ee, -de, gemstoreworld.com) (turpmāk - Pārdevējs).
1.2 Pircējs piekrīt šī līguma noteikumiem, to apstiprinot, veicot pasūtījumu interneta veikalā vai reģistrējoties interneta veikalā.
1.3.Iepērkoties mūsu internetveikalā Pircējs apliecina, ka ir iepazinies ar Līguma noteikumiem, tai skaitā preču piegādes un atgriešanas noteikumiem un Privātuma politiku.
1.4. Pārdevējam ir tiesības mainīt līguma nosacījumus, ņemot vērā likumdošanas prasības. Pircējs par to tiek informēts caur interneta veikalu vai pa e-pastu.
PIRKŠANA UN PĀRDOŠANA
2.1. Vienošanās par pirkšanu/pārdošanu tiek noslēgta brīdī, kad klients:
2.1.1. Apstiprina pirkumu interneta veikalā (par ko Klients tiek informēts pa e-pastu).
2.2. Pārdevējs ir darījis visu iespējamo, lai precīzi attēlotu preču krāsas un attēlus, bet mēs nevaram garantēt, ka Jūsu datora krāsu displejs precīzi atspoguļo preces krāsu. Jūsu preces var nedaudz atšķirties no šiem attēliem. Visas bildes, kas tiek ievietotas mūsu mājaslapā, ir fotogrāfējusi Gemstore.lv komanda, tādēļ mūsu bilžu zagšana un izmantošana komerciāliem nolūkiem ir autortiesību pārkāpums.
2.3. Preču un piegādes cenas var laiku pa laikam mainīties bez iepriekšēja brīdinājuma. Tomēr šīs izmaiņas neietekmēs pasūtījumus, kas jau ir nosūtīti.
2.4. Preces cena ietver PVN 21 % (Pievienotās vērtības nodoklis).
2.5. Preces cena neietver piegādes un atgriešanas izmaksas. Pasūtīšanas procesā Jums tiks sniegta informācija par mūsu piegādes iespējām un izmaksām.
PIRCĒJA TIESĪBAS UN PIENĀKUMI
3.1. Pircējam ir jāsamaksā par precēm, vadoties pēc apmaksas noteikumiem.
3.2. Pircējs apņemas ievērot šos nosacījumus, kas ir aprakstīti interneta veikalā un Latvijas Republikas tiesību aktos.
3.3. Ja pircējs nepilda savas saistības, Pārdevējam ir tiesības nekavējoties un bez iepriekšēja brīdinājuma, ierobežot vai pārtraukt sadarbību ar Pircēju.
PĀRDEVĒJA TIESĪBAS UN PIENĀKUMI
4.1. Pārdevējam ir tiesības atcelt Pircēja pasūtījumu, ja Pārdevējs nevar sakontaktēties ar Pircēju 3 (trīs) darba dienu laikā, pēc Pircēja norādītajiem kontaktiem.
4.2. Pārdevējs apņemās ievērot Pircēja tiesības uz datu privātumu, kas ir saistībā ar Latvijas Republikas likumdošanu.
4.3. Ja Pārdevējs nav spējīgs izpildīt Pircēja pasūtījumu (piegādāt preci noteiktajā laikā un/vai piegādāt tieši to preci, kuru Pircējs ir pasūtījis, tad Pircējam ir tiesības atgriezt/atteikties no šī pasūtījuma un Pārdevējam ir jāatgriež pircējam nauda 3 (trīs) darba dienu laikā, ja Pircējs jau ir norēķinājies ar Pārdevēju. Izņēmums ir tad, ja Pircējs un Pārdevējs ir vienojušies savā starpā par citu piegādes laiku vai preces apmaiņu pret citu.
4.4. Pārdevējs patur tiesības atteikties no pasūtījuma, piemēram, ja pasūtītais priekšmets nav pieejams, ja mēs nevaram saņemt maksājuma autorizāciju, ja produkta informācijā, tostarp cenā vai reklāmā, ir kļūda vai ja mums ir aizdomas par krāpniecisku darbību.
PIEGĀDES UN APMAKSAS NOSACĪJUMI
5.1. Pasūtījumu piegāde iespējama preci saņemot ar “Omivas” vai "DPD" starpniecību visā Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Piegādi visā pasaulē nodrošina oficiālā Latvijas pasta nodaļa un DHL Express.
5.2. Preces tiek sakomplektētas un izsūtītas klientam 1-2 darba dienu laikā, pēc apmaksas veikšanas.
5.3. Apmaksa par pasūtījumu iespējama veicot kredītkaršu vai automātisku internetbankas maksājumu.
5.4. Pircējs preces pavadzīmes oriģinālu saņem kopā ar pasūtītajām precēm.
5.5. Visus strīdus vai domstarpības, ja tādas radīsies pēc šī līguma apstiprināšanas, puses vienojas risināt sarunu ceļā. Ja radošos strīdus nav iespējams atrisināt sarunu ceļā, tie tiks nodoti izskatīšanai Rīgas šķīrējtiesā.
GARANTIJA
6.1. Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiks risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem nr.631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām (MK Noteikumi Nr.631).
6.2. Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.
PREČU ATGRIEŠANA
7.1. Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 12. pants un Ministru Kabineta Noteikumi Nr.207 “Noteikumi par distances līgumu”nosaka, ka klientam ir tiesības atkāpties no līguma 14 (četrpadsmit) kalendāra dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas un atgriezt preci pārdevējam.
7.2. Nododot atpakaļ preci, tai jābūt nelietotai, bez defektiem, ar ražotāja oriģinālajām birkām, oriģinālajā komplektācijā un iepakojumā.
7.3. Saskaņā ar PTAL 12.panta 6. daļu, Pircējs ir atbildīgs par atgrieztās preces saglabāšanu tādā pašā stāvoklī kā tā tika saņemta. Preces netiek pieņemtas atpakaļ šādos gadījumos:
- Ja prece ir bez orģinālajām birkām, oriģinālā iepakojuma vai komplektācijas;
- Ja prece ir lietota, ar skrāpējumiem, jebkāda veida defektiem, netīrumiem utt.;
- Ja defekts radies ķīmisku vielu vai mehāniskas iedarbības rezultātā;
- Prece bijusi pakļauta remontam;
- Ja defekts radies, izmantojot preci tādiem mērķiem, kam tā nav paredzēta;
- Preci nav iespējams atgriezt, ja tā ir izgatavota pēc individuāla pasūtījuma.
7.4 Nepieciešamības gadījumā, Pircējs sazinās ar internetveikalu.
7.5. Prece kopā ar aizpildītu preču atgriešanas veidlapu jānosūta mums uz Daugavas ielu 38-317, Mārupe, LV-2167 vai izmantojot Omnivas pakalpojumus uz Mārupes, RIMI pakomātu.
7.6. Sūtījuma izdevumus par atgrieztu preci sedz Pircējs. Atteikuma Veidlapu lejupielādēt šeit.
7.7. Nauda par atgrieztu preci tiks ieskaitīta Jūsu bankas kontā 15 (piecpadsmit) darba dienu laikā (ja prece neatbilst līguma noteikumiem).
7.8. Piegādes izmaksas netiek atgrieztas.
PREČU APMAIŅA
8.1. Ja Jums kāda no pasūtītajām precēm nederēja, Jūs to varat apmainīt pret citu preci, par līdzvērtīgu vai lielāku cenu, ja tāda prece ir veikalā. Ja maiņas prece ir dārgāka par sākotnējo pirkuma cenu, tad Jums ir jāpiemaksā starpība. Šajā gadījumā preču atgriešanas veidlapā jānorāda preces kods pret ko vēlaties samainīt nederējušo preci. Pirms preču apmaiņas, lūdzam mūs informēt pa tel. +371 29993910 vai rakstot uz info@gemstore.lv pret kuru preci vēlaties veikt apmaiņu, lai mēs konkrēto preci rezervētu priekš Jums. Preču apmaiņas piegādes izmaksas sedz klients.
8.2. Gadījumos, kad tiek atgriezta prece, kam ir konstatēts ražošanas brāķis, vai veikala gemstore.lv vainas dēļ klientam nosūtīta neatbilstoša modeļa prece, veikals gemstore.lv kompensē klientam izdevumus par preci un preces atgriešanas izdevumus 100% apmērā.
PRODUKTU LIETOŠANA
9.1. Interneta veikalā pārdošanā esošie produkti ir paredzēti kolekcionēšanai, izmantošanai kā rotaslietas, talismani un interjera priekšmeti.
9.2.Dažādi dabīgie minerāli (akmeņi, kristāli u.c.) var saturēt dažādus metālus un ķīmiskus elementus, tie nav paredzēti iekšķīgai lietošanai.
9.3.Pēc saskares ar minerāliem (sevišķi neapstrādātiem) ieteicams nomazgāt rokas. Minerālus uzglabāt bērniem nepieejamā vietā.
Atjaunināts: 17.07.2023.